Ako na storno zájazdu? Na čo máte nárok?
Zájazd môžete zrušiť kedykoľvek po zaplatení až do dňa odchodu.
Upozorňujeme, že storno poplatky sa môžu zvýšiť v závislosti od počtu dní zostávajúcich do odchodu na dovolenku.
Storno podmienky sú vždy uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach organizátora zájazdu, ktoré ste obdržali spolu s platobným mailom.
Odstúpenie zájazdy (storno) musí byť uskutočnené len písomne a zaslané buď na adresu info@deaftravelclub.sk
DEAF TRAVEL CLUB SLOVAKIA vystupuje ako sprostredkovateľ zájazdu, preto je dôležité podať písomnú žiadosť o zrušenie zájazdu niekoľko dní vopred. Rozhodujúci je čas doručenia žiadosti organizujúcej cestovnej kancelárii.
Na to nie je možné odpovedať, pretože to závisí od mnohých okolností. V bežnej situácii platia štandardné podmienky DEAF TRAVEL CLUB SLOVAKIA a poistenia, ktoré sa však v jednotlivých cestovných kanceláriách líšia.
V prípade zrušenia rezervácie bude zákazníkovi účtovaný storno poplatok nasledovne (% z ceny zájazdu):
|
STORNOPOPLATKY: |
|
|---|---|
|
Zrušenie 31 a viac dní pred akciou |
vrátenie 100% |
|
30 až 15 dni pred akciou |
vrátenie 50% |
|
14 až 8 dni pred akciou |
vrátenie 25% |
|
7 dní a menej (vrátane 24 hodín) pred akciou |
vrátenie 0% |
Storno poplatok sa rozumie dohodnutá zmluvná pokuta.