Ako na storno zájazdu? Na čo máte nárok?

Kedy môžem zrušiť zájazd?

Zájazd môžete zrušiť kedykoľvek po zaplatení až do dňa odchodu.
Upozorňujeme, že storno poplatky sa môžu zvýšiť v závislosti od počtu dní zostávajúcich do odchodu na dovolenku.
Storno podmienky sú vždy uvedené vo všeobecných obchodných podmienkach organizátora zájazdu, ktoré ste obdržali spolu s platobným mailom.

Ako stornovať zájazd?

Odstúpenie zájazdy (storno) musí byť uskutočnené len písomne a zaslané buď na adresu info@deaftravelclub.sk  

Odkedy platí žiadosť o storno?

DEAF TRAVEL CLUB SLOVAKIA vystupuje ako sprostredkovateľ zájazdu, preto je dôležité podať písomnú žiadosť o zrušenie zájazdu niekoľko dní vopred. Rozhodujúci je čas doručenia žiadosti organizujúcej cestovnej kancelárii.

Dostanem svoje peniaze späť?

Na to nie je možné odpovedať, pretože to závisí od mnohých okolností. V bežnej situácii platia štandardné podmienky DEAF TRAVEL CLUB SLOVAKIA a poistenia, ktoré sa však v jednotlivých cestovných kanceláriách líšia. 

V prípade zrušenia rezervácie bude zákazníkovi účtovaný storno poplatok nasledovne (% z ceny zájazdu):

STORNOPOPLATKY:

Zrušenie 31 a viac dní pred akciou

vrátenie 100%

30 až 15 dni pred akciou

vrátenie 50%

14 až 8 dni pred akciou

vrátenie 25%

7 dní a menej (vrátane 24 hodín) pred akciou

vrátenie 0%

Storno poplatok sa rozumie dohodnutá zmluvná pokuta.